Eagle

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Neděle Červenec 16 09:43:13 CEST 2006

Potřeboval jsem rychle vytvořit  jen elektrotechnické schéma, a žádný
vhodnější program nebyl k dispozici. Eagle na to není příliš vhodný nástroj.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Danhard" <danhard@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 15, 2006 11:27 PM
Subject: Re: Eagle

Krasnej priklad, jak si vytvorit knihovni prvek :o))
Omlouvam se za sarkasmus, ale Eagle by mel samozrejme vytvaret automaticky
navrh cele dokumentace vcetne knihoven na zaklade myslenky libovolneho
uzivatele (tady jsem hodne pip pip vynechal :o)), jinak je to program k
nicmu.

Danhard
*******

>V které knihovni je prosím ?árovka,

Muzu se v pondeli podivat, ale myslim, ze tady v Beroune mame zarivky...

J. Hanzal