OT Stolni MP3 z PE6,7/06 - DPS

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 14 17:01:18 CEST 2006

Vrátím se k původnímu tématu, i když jsem také onu tajemnou konstrukci
neviděl, pochybuji, že je na ní něco pro co by stálo za to jí stavět.
Pokud vystačím s MP3 na placatém nosiči vyplatí se sáhnout po DVD přehrávači
za cenu již od cca 1000Kč, pokud trvam na HDD lze najít relativně levné DVD
přehrávače s HDD nebo sáhnout po MB s CPU Pentium 200MHz v bazaru skoro
zadarmo a k tomu přibastlit nějaký LCD , nahrát Linux a celé to mám pokupě
za odpoledne a bude to mít i připojení na internet s možnosti stahovat názvy
skladeb při přehrávání a grabováni CD :-)
Podobných projektu je plný internet, sám jsem si takovy  MP3 přehrávač chtěl
zbastlit do auta, ale nenašel jsem žádný projekt ktery by měl vyřešeno
propojení jako CD měnič do BMW.