Stolni MP3 z PE6,7/06 - DPS

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Červenec 14 14:16:45 CEST 2006

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Snail Instruments

> Da se z tohoto dedukovat, ze PE temer nikdo z konference necte?
>
> J. Hanzal

Já to také nečtu, neboť jsem kompletně přešel na Internet. Přesněji, nekupuji již žádné časopisy ani noviny, vše je na Internetu
nebo v TV. Jinak kupovával jsem Praktickou elektroniku, červenou a modrou řadu, Electus. Je tomu již 2 roky co tištěné obecně skoro
vůbec nekupuji, kromě TV programu, ten na Internetu je také, ale nevyplatí se to vytisknout na tiskárně. Za dob dial-up to možné
nebylo, nekupovat žádné tištěné noviny a v pohodě získávat informace z Internetu, ale teď v době vysokorychlostního internetu to již
možné je.

Barons