ROHS a soucastky

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 14 09:40:56 CEST 2006

Aha no ja jsem obcas neco od p.Galuzsky koupil, ale priznam se bez muceni
tak na tenhle server chodim desne nerad.

Mam pro to nekolik duvodu jak objektivnich tak asi i subjektivnich:

1) struktura stranky se rozpadne pod Operou (muj hlavni browser) takze je to
pak zmatek
2) silne prehusteny prostor a neprehlednost
3) pro me agresivni barvy - hraje to vsema barvama je mi to neprijemne

Nechci praci p.Galuzsky hanit - at to bere jen jako nazor jednoho z
navstevniku - treba by nektere pripominky viz vyse mozna zvysily
navstevnost.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz