ROHS a soucastky

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červenec 14 08:49:31 CEST 2006

Zdravim, prave jsem chtel napsat neco podobneho...

Tak nabidnete a treba se jich zbavite driv nez myslite. Porad lepsi nez to
vyhodit nebo nechat lezet ladem skladem.

Znovu narazime na kdysi davno diskutovany problem www bazaru se soucastkama.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824