To ADMIN

Petr Simek psimek@jcu.cz
Čtvrtek Červenec 13 22:36:14 CEST 2006

On Thu, 13 Jul 2006 Cihak@dkv.lbc.cd.cz wrote:

> [...]
> Vaše členství v konferenci Hw-list bylo pozastaveno, z důvodu: due to excessive bounces The last bounce received from you was dated 09-Jul-2006 Toto varování bude zasláno ještě 3 a pokud nebudete reagovat, budete z konference odhlášen.

> Nechodí mi značná část příspěvků - odhaduji tak 10%. Nechodí mi mé
> vlastní příspěvky, přestože mám tuto možnost v nastavení nastavenou.
> Problémy začaly potom, co jsem musel změnit svou adresu předtím to bylo
> OK. Zkusil jsem se i odhlásit a znovu přihlásit a nic...
>
> Ty hlášky se objevily asi před měsícem, chybějící příspěvky už trvají cca rok.

To se deje kdyz Vas server odmita prebirat postu pro Vas. Na serveru
zrejme maji spamlist ktery nebere maily z urcitych domen. Ja to mam
taky tak, ale navic tam mam pravidlo sender-allow pro hw.cz takze to co
prijde skrz list akceptuje od kohokoliv.

Kdyz takhle odmitate postu mailman Vas detekuje jako problemoveho a kdyz
prekrocite urcity nastaveny limit (vice dokumentace mailmanu) tak Vas
takhle pozastavi a musite se rucne reaktivovat. Kdyz to neudelate vyradi
Vas definitivne.