zabezpeceni

Michal Krestan krestan@hw.cz
Čtvrtek Červenec 13 18:37:11 CEST 2006

Diky za info. Tech 25m je predpokladam mezi RX a TX. Ja to potrebuju udelat
pres odrazku, jelikoz na druhe strane nemam zadne vedeni pro pripojeni
druheho kusu. V podstate to chci mit dost blizko domu, nikoliv u plotu a
jelikoz zadne zvire doma nechovam a zadne cizi me za poslednich 5 let
nenavstivilo, tak s falesnym poplachem by nemel byt problem:-) U PIR jsem se
bal hlavne slunce pres den, ktere by do nej znacne zasahovalo. Jak myslite
zuzit vstupni prostor pro zlodeje? S tou rourou musel nekdo prelezt plot,
ktery je 2.5m vysoky a jeste si nedovedu predstavit, jak neco tak dlouheho
nekdo odlasel v ruce. BTW: Ve zdi nezustala ani jedna hmozdinka, co to cele
drzela:-)

            Michal

Modulovaný paprsek z vysilače s 9x LD274 (běžná infra) bez optiky na
přijimač s SFH... teď si z hlavy nepamatuju číslo, ale na nosné 36kHz jede
na 25m bez problému.
Odchylka nastavení os je asi 3stupně. Bez problémů se to dá nastavit. Nevím,
ale jak chcete rešit falešné poplachy (ptáci, netopýři, zajíci), neboť
leckterý nepřizpůsobivý občan je rychlý jako zajíc. No,já vím, zajíc neleze
přes plot. Není jednodušší zúžit podstatně vstupní prostor pro zloděje? Asi
by to chtělo více info.