Re: Impulzny generator - prieskum trhu

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Čtvrtek Červenec 13 15:26:42 CEST 2006

Riditelne hrany pod 1ns nejsou az tak obvykle :(
S novymi generatory si uz na nejake piplani s hranami nehrajou, proste
je udelaji pevne rychle a hlidaji spis jiter a jine parametry.
S tech starsich generu by prichazelo v uvahu neco jako HP8131A.

Danhard

--
Potřebujete připojit server nebo vystavit internetové stránky? http://im.impact.as/sign/zone-hosting/