To ADMIN

Vít Olmr konference@hw.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:47:45 CEST 2006

O tech hlaskach vim. Nepochybne to zpusobuje prave tech 10% prispevku co k
Vam nedorazi. Zkusim mrknout do logu, jestli se mi podari zjistit o co jde,
ale hadam ze to bude spise problem na strane Vaseho mailoveho serveru (mozna
necoi jako cas od casu blbne seznam.cz, kdyz se konfera moc rozpovida).

--
S pozdravem

 Vít Olmr
olmr@HW.cz

HW server: http://www.HW.cz  http://www.HW-server.com
U Pily 103/3, Tel.241 402 940 Mobil.777 232 759

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Thursday, July 13, 2006 2:41 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: To ADMIN

Mě zas začala každý týden chodit tato hláška:

Vaše členství v konferenci Hw-list bylo pozastaveno, z důvodu: due to
excessive bounces The last bounce received from you was dated 09-Jul-2006
Toto varování bude zasláno ještě 3 a pokud nebudete reagovat, budete z
konference odhlášen.

Pokud máte zájem být i nadále členem, odpovězte na tuto zprávu, tak, abyste
nezměnil to, co je napsáno v Subjectu. Nebo můžete navštívit stránku

http://list.hw.cz/mailman/confirm/hw-list/d92f3445b9f155824e21ba05f735b26b05
dcab80

Kde můžete své členství potvrdit. Také můžete navštívit stránku s
konfigurací účastníka na adrese:

    http://list.hw.cz/mailman/options/hw-list/cihak%40dkv.lbc.cd.cz

Nechodí mi značná část příspěvků - odhaduji tak 10%. Nechodí mi mé vlastní
příspěvky, přestože mám tuto možnost v nastavení nastavenou. Problémy začaly
potom, co jsem musel změnit svou adresu předtím to bylo OK. Zkusil jsem se i
odhlásit a znovu přihlásit a nic...

Ty hlášky se objevily asi před měsícem, chybějící příspěvky už trvají cca
rok.

	Martin.