Topne teleso ploche

Cihak@dkv.lbc.cd.cz Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Čtvrtek Červenec 13 14:02:05 CEST 2006

Já jsem použil kus hliníkové desky velikosti cca A4 tloušťky 5mm. Zespoda jsem k ní přitiskl v pravidelných rozestupech cca 10 výkonových odporů 15W. Přidal jsem termostat a mám desku na ohřev DPS (Vytvrzování pozitivu) při výrobě fotocestou. Pro Vámi uvedený účel by měla taky stačit. Lepší by bylo použití odporů s hliníkovým obalem na přišroubování. Ty jsem ale v šuplíku neměl :-)).

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Bitovod
Subject: Topne teleso ploche

Zdravim,

pro temperovani fotomisek (50x40cm, 40x30cm) bych potreboval nejaka levna, placata a pokud mozno plosne topici telesa, idea je takova, ze bych mel "plotynku" prislusneho rozmeru a na ni by sedela ona fotomiska, jedna se o vytemperovani cca 1-2 litru tekutiny na teplotu 20 nebo 38 stupnu (pokojova teplota muze byt i 15 stupnu). Mereni a regulaci si k tomu dobastlim, jde mi o to, cim pod tim topit, mate nekdo tip? Vzhledem k tomu, ze doba "startu" z pokojove teploty do pozadovane se muze pohybovat i v hodinach, nevidim prikon jako kriticky.

Diky.

Pavel Kutina