OT: PDA s MCU - ted uz PIC :)

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 13 11:03:14 CEST 2006

Tohle je, ale trochu zavadeji pohled na vec.

Pokud nekdo zacina s MCU tak muze mit ruzny pristup:

1) bud chce jen palit stazene SW z internetu bez vlastni invence a ambici
neco vyvijet

2) nebo chce i programovat sam, ale jeste nevi zda to zvladne a zda jej to
treba vubec zaujme

V prvnim pripade jsou veskere ficury uplne vurt, jde jen o to tam ten SW
nasypat a bud chodi nebo ne a v druhem pripade si radeji postavi programator
na LPT, ktery lze vetsinou v programovacim SW dobre otestovat (je mozne
hejbat nezavisle vystupy) a oziveni je temer pro male deti a naklady kdyz to
hodne prezenu 200Kc coz je dost rozdil proti 1200Kc.

Sam jsem si tim prosel a dodnes pouzivam ten programator z Vasich stranek -
uz me napadlo si i koupit lepsi programovadlo, ale zatim neni duvod.

Navic hodne lidi zacina pouzivat misto ASM jine vyssi jazyky (dost se jejich
uroven zvedla) a tak uz nemam duvod se k MPLABu vracet. Kdyz si budu kupovat
programator tak spis takovej ktery bude chodit s vyvojovym prostredim tohoto
jazyka.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz