OT: PDA s MCU - ted uz PIC :)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Červenec 13 10:52:09 CEST 2006

To co popisujete s tim ze nevite co funguje a co ne jsem si prodelal
prave s tim dsPICem. Bohuzel neni muj cas tak drahy aby to vyvazilo vas
programator i kdyz uznavam ze debugovani by se hodilo. Jsem u PICu
novacek, takze neznam vsechny moznosti. Dostal jsem za ukol najit a
postavit jednoduchy programator, ktery se bude moci za par korun vyrobit
cca 4krat a bude zvladat dsPICy, coz uvadene udelatko splnuje.
Ta poznamka o sleve pro studenty je ale prijemna, jestli nakonec to
programovani dsPICka zustane na me, tak do toho mozna pujdu.

Tosa