OT: PDA s MCU - ted uz PIC :)

Petr Tošovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Čtvrtek Červenec 13 09:47:46 CEST 2006

dsPICka ted budeme pouzivat v jedne aplikaci a je to celkem na nic. Web
je plnej prikladu na obycejne PICy (ktere nepouzivam a neznam) a na
dsPICy skoro nic. Jeste mi na nem neblika ani ledka. Jen si postavit
programator bylo patrani a zkouseni na nekolik hodin. Nejspis to ale
byla otazka ovladaciho softu (amaterske softy vetsinou dsPIC neumi),
nakonec to vyhral WinPic800 a HW z
http://www.ise.pw.edu.pl/~wzab/opiclab/programator1.pdf . To jen tak
abyste nemusel moc experimentovat, az je budete zkouset.

Tosa