ADMIN: STOP RE: OT: Kvalita MP3 (bylo Zkusenosti s MP3 prehravacem...)

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 13 09:11:35 CEST 2006

Ukonci jej treba ted, ackoliv posledni dobou jsem nechaval bezet mnohem
vetsi OT a to i ty neoznacene.

Myslim, ze od jiste doby se tady nevyskytuji osobne vedene diskuze a tak
temer neni treba zasahovat. To, ze se zde vedou diskuze vicemene elektrika
vs ostatni 1:1 neberu jako vyslovene spatne, ale co clovek to jiny nazor.
Myslim, ze za tu dobu co tu jsem by to asi vetsine lidem chybelo si obcas
pokecet i o necem jinem co primo s konferenci nesouvisi - treba o vcelach
;-)

ADMIN

P.S. I admin je clovek :-)))