reverse engeneering

juraj michalek michalek@toolsquare.com
Čtvrtek Červenec 13 07:49:14 CEST 2006

Jakub Ladman napsal(a):
> Nemyslim si ze by t byl az takovy for.
> Myslim si ze dana vec by ani nemusela byt nutne potrebna ku kradeni
> (obohacovani se na neci ukor) obzvlaste dnes, kdy co za neco technologicky
> stoji (je hodne cenne) je na vice nez dvoustranne desce.
> Automaticke prekresleni do schematu uz hovadina pravdepodobne je, ale
> asistovane prekreslovani by podle mne bylo mozne. Napr. databaze pouzder
> soucastek, k umisteni nad ty vyfotografovane, highlihting nejakeho
> medeneho
> obrazce atd...
> [...]
Presne take nieco, samozrejme necakam ze by to vyplulo schemu, ale po rucnom
asistovanom nakresleni dosky (zdigitalizovani) by to vyplulo netlist a podla
neho kontroloval kreslenie schemy - cize opacny postup ako bezny navrh
zariadenia. Mam totiz obkreslit trojvrstvu DPS (stred je gnd) a beznymi
prostriedkami sa mi do toho moc nechce...