osvit pcb slunickem

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Červenec 12 21:43:02 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 12.7.2006 od Jakub Ladman:

> Potreboval bych si zitra fotocestou vyrobit malou desticku, ovsem
> nemam UV lampu, i kdyz si ji budu pujcovat, nebo shanet, bude to
> trvat moc dlouho. Napadla mne kacirska myslenka, ze pri soucasne
> intenzite slunecniho zareni bych to mohl dat osvitit za okno. Nejde
> o zadnou presnost, je to par smd soucastek, potrebuji jen overit
> funkcnost maleho obvodu.

> Jaky cas byste odhadovali? (priklopeno cca 5mm sklem)

No to ti asi nikdo nerekne. To jaksi zalezi na mnoha faktorech a ty
navic nejsou reprodukovatelne. Slunce sviti pokazde jinak. Pokud nemas
opravdu velmi kvalitni predlohu, tak by IMHO byla docela nahoda, kdyby
se to povedlo. Tak pak dej vedet.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem