OT: PDA s MCU

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červenec 12 19:47:31 CEST 2006

To je slabota (mysleno samozrejme s nadsazkou).

Mam na PIC18C801 naveseny i VGA vystup pro monitor a PC klavesnici. A
dokonce to i funguje - jen kdyby chtel nekdo vypravet, ze priletovat se
da kamkoli cokoli :))). I pameti mam vic, 512kB FLASH, 512kB SRAM :).

Ovsem je fakt, ze zrovna moc "pocket" ta moje "kopa dratu" neni. VGA
vystup je jen v jedne barve v rozliseni 640x400 (pouzivam zelenou na
cernem, ale da se prepinat jumperem) a operacni system umi zatim akorat
vypisovat na display pismenka z klavesnice a uz to asi taky tak zustane,
protoze jsem si zkusil, ze to jde a to mi u tohoto "experimentu" k
radosti stacilo :). Jo to jsem si jeste myslel, ze nemam zadny cas na
hrani a ted teprve vidim, kolik jsem ho mel.

--
Jiri Bezstarosti