Re: Track generator

danhard@volny.cz danhard@volny.cz
Středa Červenec 12 13:22:21 CEST 2006

To je generator, ktery bezi synchronne se spektrakem, takze muzete primo
merit prenosove charakteristiky zkoumaneho zarizeni.
Chytrejsi tracking generator muze pracovat treba s offsetem, nebo zrcadlove,
takze muzete merit ve slozitejsim zarizeni, ktere transformuje prenasenou
frekvenci (treba superhet s frekvenci oscilatoru nizsi nez prijimana),
nebo muzete pouzit tracking generator jako wobler.

Danhard

--
Magazín nejen pro ženy. http://im.impact.as/sign/mp-femina/