Atest

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Červenec 12 10:54:21 CEST 2006

Jakékoliv automatiky na ovládání čehokoli co by mohlo způsobit ztrátu
bezpečného ovládání vozidla musí být bezpodmínečně schváleny příslušným
úřadem. Úřad  v těchto případech postupuje poměrně přísně a je asi zřejmé
proč.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Pavel Krafcik" <hwlist@pjk.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, July 12, 2006 10:13 AM
Subject: Re: Atest

No jo, ale pak je funkce takového automatu sporná.

A teď pohled z jiné stránky, z psychologické:
1. Tento automat fungovat bude a vy si na něj zvyknete.
2. Tím změníte návyky a už prostě nebudete pro jistotu světla původním
spínačem zapínat
3. Automat se rozbije:
3.a Ve dne - zaplatíte maximálně pokutu
3.b V noci - ochraňuj vás Bůh

Možná by nebylo od věci prozkoumat možnosti jednotlivých typů aut a
možností původní elektriky. Když jsem zkoumal pojistky a relé u Fiesty,
tak jsem našel dost zmínek o "skandinávském provedení" u prázdných
pozic. Je tu šance, že budou natažené univerzální kabely a bude stačit
přidat chybějící součástku a pojistku do připravených patic.