OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 10:52:47 CEST 2006

Tak mate jeste porad treti moznost, zatim pockat, az Emgeton nebo nekdo jiny
nabidne neco podobneho ale s externi kartou, a zatim si treba koupit za
tisicovku nejakou tu MP3 hracku, kterou potom date detem. Ono to nakonec
muze vyjit i levneji, klidne bych veril tomu ze za rok ta lepsi varianta
bude i o dost levnejsi, ono uz dnes si koupite MP3 prehravac skoro i v
reznictvi... :-))

Dusan Dolezal