OT: Zkusenosti s MP3 prehravacem...

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Středa Červenec 12 10:21:24 CEST 2006

A to fakt az tak zere, nebo se jenom domnivate, ze to tak je? Ja si kvuli
BBC English taky chtel kupovat nejakej MP3 player a nakonec jsem si koupil
taky mobil s MP3, protoze byl skoro za stejnou cenu (pravda byla to super
cena od operatora, pac s nim mame smlouvu), protoze k smrti nerad taham vic
veci nez se mi vejde do kapsy, je to K700i od SE a ten je teda povestnej
malou vydrzi baterky. Posloucham vzdycky po ceste do prace a z prace,
dohromady tak trictvrte hodiny a baterka vzdycky sleze jenom o kousicek. A
to porad ruzne seekuju (pac v tom BBC mluvi nejakym divnym jazykem kterymu
prd rozumim... :-)) takze displej skoro porad sviti. Ale faktem je ze v
desitkach hodin jako u nekterych MP3 prehravacu to neni.

Jinak jsem se ty baterky taky bal, ale koupil jsem si za pak korun dobijeci
stojanek, jak prijdu domu tak tam foun vrazim a baterku vubec neresim.
Nakonec je to Li-Ion, tak by ji tenhle rezim mohl spis prospet.

Dusan Dolezal