Atest

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Červenec 12 07:48:47 CEST 2006

Atest ? Myslím, že základ je ES Prohlášení o shodě a pokud je to do vozu tak
ATEST 8SD nebo jak se to jmenuje.
Mimochodem, má cenu se tím zabývat ? Nedávno jsem byl v jedné plošňákové
firmě a tam jsem viděl několik SET TISÍC kusů tohoto zařízení. Dokonce tam
bylo na shlédnutí více modelů od více tvůrců. Rozum zůstává stát nad tím, co
do toho ty lidi všechno nenacpou. Osobně si myslím, že s tolika součástkámi
a komplikacemi se nemá cenu zabývat. Pozor na vysoké a nízké teploty v
autopodpalubí, ne všechno musí fungovat v autě, když to běží na stole.
pyrin

----- Original Message -----
From: <d.hankovec@centrum.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, July 11, 2006 7:31 PM
Subject: Atest

Zdravim konferu, mel bych jeden dotaz viz subj. Mejme jednoduche zarizeni
ktere prijde do auta (spinac svetel). Je mozne to prodavat hotove bez atestu
s tim, ze uzivatel je seznamen s tim, ze pri moznosti chybne montaze atd.
vyrobce neruci za problemy ? Cili stylem - chcete do stareho auta zarizeni
za par korun - tedy nebudete platit za atest v cene zarizeni. Jde to udelat
zakonne necim, ze proste uzivatel vi, ze to kupuje bez atestu a nebo to
zakonne nejde a nema smysl dal se tim zabyvat (popr. to prodavat jako
stavebnici, pokud to tedy i v tom pripade jde)
Diky za nazory, prosim <no flame>, doted jsem delal vicemene zarizeni kusova
a "exoticka", jednoucelova, pro firmy, ktere si atesty zajistovali samy atd.
a s atesty jsem se setkal vzdalene, kdyz jsem si pro sebe kontroloval, zda
zarizeni vyhovuji.
Takze pls. mne nekamenujte, jde mi o rychly nazor na vec, nez to zacnu
zjistovat nekde oficialne.

Dekuji
David Hankovec