RE: Ceny za elektřinu ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Červenec 11 20:10:36 CEST 2006

Myslite ten vetrnik na jehoz vyrobu a instalaci se spotrebuje cca 70t oceli
a na usazeni do krajiny cca 50m3 betonu. Oboji velmi narocne na spinavou
energie z uhli. :-)

Dnes jsem mluvil s chlapkem, ktery ma blizko Bournaku chalupu, klidek,
krajinka, ptaci, no ted mu cca 150m od chalupy vmlaskli tri tyhle vrtule a
tvrdi mu jak to bude tiche, ani to neuslysi.
Faktem je, ze neco na te ekologii bude, on uz byl docela slusne zelenej,
akorat mam dojem, ze vzteky.

Jinak ma poznamka byla o tom proc topeni TC a hnedym uhlim vyjde financne
podobne a ne o ekologii.

>To je jeden oblibeny "argument" ekologistu.
Moje TC bezi vyhradne na ekologickou elektrinu z vetrniku :))) Stejne tak
vsechna ostatni TC u nas.
AZE

>To znamena, ze priplacite na ekologickou energii v plne vysi a ne jen par
haliru jako ostatní? :-)
Ja osobne mam v okruhu 5km od baraku , velkou uhelnou elektrarnu a nejvetsi
hnědouhelný dul v CR, tak si myslim, ze elektrony v me zasuvce jsou vyhradne
z uhli a presto jsem s hruzou zjistil, ze po me CEZ chce 35Kc/mesic na FV
clanky a podobne eko nesmysly. Když si uvědomím, jaky je prijem vedeni CEZu
a jaka to je banda imbecilu zacinam mit také ekologickou barvu a chci
provolavat vivat Bursik :-)