OT: Automaticke provedeni prikazu na WL500g

Pavel Brychta pavel.brychta@duhasys.cz
Úterý Červenec 11 09:42:42 CEST 2006

Tak to je divny - vypada to, jako ze nemas rootovsky prava. Standardni
prihlaseni roota je na Asusu admin/admin.
Ted k tem prikazum:
ulozeni do nej vse, co je mezi ""
flashfs zpusobi trvale ulozeni souboru post-boot do flash pameti
co jsi napsal do post-boot
Tohle je neprimitivnejsi metoda, jak to udelat a jeji obrovska vyhoda je v
tom, ze Ti staci cisty asus. Jinak doporucuji nainstalovat joe
(wordstar-like text editor).
Jinak si myslim, ze nejlepsi je projit weby - ohledne asusu toho tam je dost
a porad jsem v uzasu nad tim, co vsechno ta krabicka dokaze :-)
Jo jeste jedna vec - muj post-boot vypada takto:
#!/bin/sh
# wait for /opt to mount
mount /dev/discs/disc0/part2 /opt
i=0
while [ $i -le 30 ]
do
if [ -d /opt/etc ]
then
break
fi
sleep 1
i=`expr $i + 1`
done

# Activate swap
swapon /dev/discs/disc0/part3

# Run all active services
/opt/etc/init.d/rc.unslung

(nekde jsem to opsal z fora a modifikoval na muj HW - mam pripojeny 250G
HDD)
Pavel Brychta