OT: Automaticke provedeni prikazu na WL500g

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Úterý Červenec 11 00:11:51 CEST 2006

Seznam příkazů normálně 2x tab, ale u některých příkazů pak nejdou dost
často vyloudit parametry, na -h nebo --help to moc nereaguje. U klasických
příkazů pomůže man a na zbytek je třeba mrknout na netu...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death