Redukce Slot 1 - FCPGA

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pondělí Červenec 10 14:46:41 CEST 2006

No v obchodech to nesezenete na 100%, je to zalezitost stara nekolik let.
Takze jedine bazary (treba http://pcbazar.kontakt.cz/bazar/), ale i tam je
to celkem vzacnost a tim padem je i relativne draha, pocitejte s cenou tak
mezi 200-300Kc (v kazdem bazaru maji mraky redukci Slot1-PGA, ale v ni
nejedou Copperminy a starsi Pentia se delali jenom nekde do 500MHz). Ja ji
nekdy pred rokem shanel docela dlouho, pri te prilezitosti se mi podarilo
koupit jednu, ktera nechodi v me desce, ale zrejme to nebude tim, ze by byla
odpalena, kolega shodou okolnosti koupil presne tu stejnou a taky mu
nechodi. Je to AOpen, pocitam ze s deskou od stejne firmy by chodit mohla,
mozna i nekde jinde, pokud byste to chtel vyzkouset, tak vam ji klidne
poslu, stejne bych ji asi casem hodil do kose... Pokud mate zajem, tak
napiste soukrome.

Dusan Dolezal