Napeti blesku ve fotoaparatu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 10 13:24:55 CEST 2006

GN
20 	24 Ws
24 	35 Ws
28 	46 Ws
30 	55 Ws
33 	65 Ws
35 	73 Ws
40 	98 Ws
45 	122 Ws
50 	148 Ws
55 	180 Ws
60 	214 Ws

Podle tehle tabulky jste koupil cca tech 24Ws neb interni blesky maji
malokdy nad tech 20 GN.

Vyssi divci zacina od poloviny tabulky :-) Je zajimave si to prepocitat
treba na pad kiloveho zavazi z nejake vysky. Da to dobrou predstavu o tom co
je to za slupku.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz