Napeti blesku ve fotoaparatu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Červenec 10 12:58:33 CEST 2006

Mate to napsane na tom kondenzatoru - pocitejte mezi 200-400V - podle toho
jak silny blesk to je.

Ale mate pravdu prda je to slusna - nicmene tyhle slabe blesky jsou jeste
sranda - koupil jsem 200V z 1mF a i to stacilo slovy klasika abych se
priznal - dodnes nevim k cemu.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz