R2R operak pro audio?

GT5 gt5@seznam.cz
Pondělí Červenec 10 10:40:55 CEST 2006

Zalezi jak velky Hi-End bazirovac jste :). Ja jako normalni hifi
smrtelnik pouzivam MCP602 (dvojity OZ, rail-rail vystup). Napajeni
nesymetricke 0 a 5,5V. Ze zkusenosti...zvlada v pohode 3,5V vystupni
signal bez zkresleni, akorat problemy jsou kolem vstupu u nuly. Tj
muzete cekat zkresleni a vlivy offsetu kolem urovni 1-2,5mV.

Pokud potrebujete vetsi napeti pro operaky, pro audio docela postacuje
DC-DC menic icl7660 , staci k tomu 2x 10uF kondiky a mate napeti 2x Uin
, nebo zaporne -Uin. S doplnenim o LC filtr na vystup je ta pouzitelnost
dobra i pro HiFi

LP.

Zdravim,
mam dotaz na pritomne analogare/hifisty  ;-)
Mam normalni audiosignal, ktery bych potreboval zesilit 2x, abych dostal
vystupni amplitudu 3,5V jenze mam k dispozici napajeni pouze 5V, samozrejmne
nesymetrickych. Pokud pouziju TL072, NE5532 apod. v zapojeni s virtualni
zemi, zacne mi zesilovac zkreslovat pri vystupni amplitude asi 2.5V, coz je
malo. Proto jsem se chtel zeptat, jestli pouzit nejaky operak (dvojity) s
rail2rail vystupem a pokud jo, jestli nejaky dostupny muzete doporucit?
Diky moc za radu...

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz