Re: SmartCard > X51

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pondělí Červenec 10 10:41:06 CEST 2006

> No to bych uvítal ale domníval jsem se že pokud data neuložím ve FATce
> tak to PC nebude umět přečít ?

FATka ma na zacatku boot sektor, FAT tabulky a korenovy adresar. Pak
nasleduji datove bloky. Musite zapisovat do datovych bloku, abyste
neposkodil filesystem a mohl s kartou pracovat i v PC.

Na karte pak vytvorite dva soubory. Jeden bude vypln a bude tak velky, aby
koncil tesne pred 1MB (konkretni velikost lze slozite spocitat nebo
jednodise vyzkouset). Druhy soubor bude datovy a v nem budou data zapsana
jednocipem.

> Druhý dotaz proč od ofsetu 1MB ?

To jsem si prave ted vymyslel, mela by to byt dostatecna rezerva, abyste
se strefil do datovych bloku.

> Karty jsem ještě nestudoval takže nemám moc přehled.
> Dá se někde sehnat dokumentace pro práci s MMC kartou ?

Urcite, inspirovat se muzete napriklad v avrlib.

La'd"a