[OT] SQL databaze jak se tohle resi?

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Červenec 10 10:38:32 CEST 2006

Pouzivam DB Firebird, v tabulce vece jak 6M zaznamu a bez problemu.
Vice mene stejna uloha (sber dat, univerzalni DB jadro, funguje to jiz nekolik
let).
Tohle bych resil (pokud bych musel) uleznou procedurou spustenou
pred/po kazdem zalohovani, urcite ne pri kazdem vkladani, jelikoz
se pak rychlost vkladani jeste mnohonasobne zpomali.
Chce to mit jen spravne indexy a spravne klast dotazy
(tohle dela cca 3-5 radu v rychlosti).

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti