RE: Patentová ochrana

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 10 08:54:39 CEST 2006

Souhlasim s vame, ale sveho casu jsem hledal, nenasel a bylo mi vysvetleno,
ze by poustu patentovych pravniku,kteri overuji, za nemaly peniz, puvodnost
myslenky bylo bez prace a vrana k vrane, pardon pravnik k pravnikovy ,
rybnik, voda, vypousteni, vsak to znate :-).

Ve statnim sprave, a rade dalsich veci je takovy bordel a tolik nelogicnosti
, ktere by sli relativne snadno odstanit, jen se to nekomu nehodi tak to
nejde :-)

Ano, jde o ceske patenty, americky patentovy server vypada pouzitelne
(http://www.uspto.gov/patft/). Nejakym zpusobem by prece melo jit overit,
jestli je reseni nove - pokud na to ovsem nemaji vlastni lidi.

Dale by me zajimalo, co je pravdy na tom, ze soukroma osoba muze pro vlastni

potrebu pouzit myslenku z libovolneho patentu.

----- Original Message -----
From: "Novotny Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 10, 2006 8:27 AM
Subject: RE: Patentova ochrana

Jde vam o ceske patenty?
Jak znam mase urady tak se bez cisla neobejdete zkratka lisacky vas
informuji a pritom neinformuji :-)

Lze se nekde na internetu dostat k plnemu zneni patentu z urciteho
konkretniho oboru? Nejdal jsem se dostal na

http://isdvapl.upv.cz/servlet/page?_pageid=82,315&_dad=portal30&_schema=PORT
AL30

tam ale potrebuji znat cisla konkretnich dokumentu, mi jde o prochazeni
patentu podle oboru.

Diky.