[OT] Doporucte BT HandsFree

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Červenec 9 15:12:48 CEST 2006

nepíšete zda chcete headset nebo "těžkou" sadu
tedy používám headset do SE  / Akono HBH-660 funguje skvěle - i když je
pravda že s každým Ericssonem trošku jinak - zřejmě je to verzí FW atd...
Nicmene funguje spolehlive ted je na trhu už tusim typ 662 - oba mají
displeje takže vidíte kdo vola, a s trochou cviku ji lehce hodite hned za
ucho a prijmete hovor.
Z pocatku bylo trosku zvlastni zjisteni ze repracek nesedi primo ve
zvukovodu ale pak jsem zjistil ze to je zamer - vyborne slysite hovor a
zaroven vam funguje ucho na okoli takže pokud jsete zvykly nemusite ji
sundavat z ucha. Jinak s tou identifikaci volajiciho u telefonu od SE vidite
jmeno u ostatnich cislo,bracha jinak 662ku pouziva s PDA Q-tecem a vyborne
funguje i u PC
proste nemam problem  - predtim jsem mel neco od Tmobilu z bonusu - no hnus
clovek si to musel pomalu nasroubovat do ucha - vypadavalo to a vubec nic
moc

pokud mate nejake dotazy sem s nimi :-)

DJ

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 08, 2006 10:10 PM
Subject: [OT] Doporucte BT HandsFree

Rad bych si poridil Bluetooth handsfree ke svemu mobilu K750i a svemu
PDA, nechci to primarne kvuli tomu stupidnimu zakonu , mam auto s telefonem,
ale spis kvuli pohodli a tak chci neco naleho co dobre sedi na uchu
a moc neprekazi. Muzete neco doporucit?

Dekuji

P.S. Hledal jsem nejakou srovnavaci recenzi a nic nenasel, pricemz ceny
sou dost rozdilen od 500 do cca 2500 Kc