Servisni manual k Canon NP6521 ?

Ales Filip konference2@centrum.cz
Neděle Červenec 9 11:14:49 CEST 2006

Hello Pavel,

Zkuste vyčistit ještě všechny podavače před tím. Ale ničím je
nezdrsňovat, jenom pořádně vyčistit benzínem.

Já to čistím takovou specilální vodou, která se jmenuje
"PlatenClene", a kupujeme to od Katunu. Po vyčištění fungují
podavače jako nové.

Pokud jsou ty gumičky odřené, tak už jim nic nepomůže. Je potřeba
je vyměnit. Brusným papírem jim nepomůžete, alespoň co jsem zkoušel,
tak to nikdy nepomohlo.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic