Zruseni gravitace

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Neděle Červenec 9 11:14:06 CEST 2006

Zdravim,

Ja si vzdy myslel, ze pojem "prakticky vliv" je dan kokretnim zadanim.
Bude zasadni rozdil v pozadavcich u bezneho komunikacniho satelitu a naopak
u satelitu pro specialni(vedecke) ucely, kde presnost pozice je zasadni.

Tuhle informaci jsem si nevycucal z palce:), ale nahledl jsem do skript, co
mam k dispozici(klasicka mechanika) a ted jsem se gogola zeptal a vypadl
odkaz do wikipedie:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Geostacion%C3%A1rn%C3%AD_dr%C3%A1ha

S pozdravem,
                Marek Pavlu