RE: Ceny za elektřinu ?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Sobota Červenec 8 21:52:00 CEST 2006

A ja to opravim jeste jednou za rok dopadne na m2 1MW/h teplene energie :-)

Pokud to rozeberem po mesicich tak pro Prahu to vypada takto

1.  18.3 kWh/m2
2.  40.0 kWh/m2
3.  83.7 kWh/m2
4. 107.6 kWh/m2
5. 153,6 kWh/m2
6. 161,7 kWh/m2
7. 159,5 kWh/m2
8. 133,4 kWh/m2
9.  96,5 kWh/m2
10. 48,9 kWh/m2
11. 17,7 kWh/m2
12. 10,2 kWh/m2
Celkem 1031,0 kWh/m2

Sikma plocha 30St oblast Praha, stupen znecisteni atmosfery Z=3
pro uhel 60St je Suma 975,6, ale vyssi zisky v zime.

Rad bych zmeril kolik energie dopada na m2 me zahrady, ale pro relevantni
mereni se musi pouzit jako detekcni prvek kremikova foto dioda, idealne
S2386 od japonske firmy Hamamatsu a to je u nas dost nesehnatelna vec :-(
a tak ma meteo stanice meri kde co, ale intenzitu slunečního zareni zatím
ne, ale pracuji na detektoru kosmického zareni a radiace :-)

Malinko opravim 1kW...ale to asi kazdemu dostlo