7805 vs. 78S05 - rozdil?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Sobota Červenec 8 20:56:28 CEST 2006

Fíha, to vypadá zajímavě, ale mám pár připomínek:

1) Jak velký elyt to má na výstupu? Nebo jak velké zvlnění má výstupní napětí?

2) Nelíbí se mi ty nožičky - nejsou asi moc ohebné - stabilíky 78xx se
někdy dávají naležato. Nebo je i nějaká verze "dodělej si sám" bez
osazených nožiček? Že by si tam konstruktér nožičky připájel sám,
podle potřeby.

3) Verze 7803SR by mohla mít napájení od 5V, místo od 7,5V.

P.K.