Re: OT: manipulacia s antihmotou, was: za hodinu bude pátek ;-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červenec 7 10:57:53 CEST 2006

no kym to ma elektricky naboj tak sa s tym da manipulovat elektrickymi
polami vo vakuu. Akonahle sa dany objekt stane elektricky neutralny (je
jedno ci je to jeden atom antivodika, alebo antiesus) uz sa s tym neda
robit vobec nic a dany objekt sa sprava podla newtonovho zakona:
pokracuje v priamociarom pohybe (posobi nan len gravitacia) az kym sa
nestretne s hmotou :-)