rychlost WiFi

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 6 08:13:26 CEST 2006

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 5.7.2006:

>No jo, chapu, ale to by byla pakarna, ne? Cele by bylo spis "kilobyte
>per second" a "megabyte per second" apod. Zaplat pambu, ze muzeme
>prece napsat CPU 3GHz, 4GB RAM, LAN 1Gbps :-)

Hm... nechci do toho rejpat, aby z toho nebylo nejaky flame, ale zrovna
ten priklad z kmitoctem CPU je trochu mimo misu.
Tam se jedna o kmitocet, a ten je standardne uvaden v  MHz, GHz....
U rychlosti site ( dat) jde o pocet prenesenych dat za jednotku casu.  a
tam to lomitko /s nebo "per second" je na miste.....