rychlost WiFi

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Červenec 5 20:56:44 CEST 2006

Právě že 0,5MB/s normální není.
11 Mb wifina protlačí tak cca 4-6 Mbit/s záleží na zařízení. V "G"éčku
je to zas asi polovina udávané rychlosti 54Mbit/s - tedy okolo 20-25Mbit/s

Jinak si Aleši myslím, že Ti to jede oněch 500 ale kByte/s  tedy okolo 4
Mbit/s, což je OK.
A WEP tu propustnost nepatrně zmenší ale je to řádově o procenta.
Zapnuté šifrování má větší vliv na délku odezvy (PING)