Frezovanie 9U panelu

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Úterý Červenec 4 21:50:27 CEST 2006

At 21:33 4.7.2006 +0200, Daniel Valuch wrote:
>Neviete mi niekto nahodou vyfrezovat diery do standardneho 19" panelu
>vysky 9U (483x400mm)? Kazdy place ze sa mu to nezmesti do stroja :-)
>Boli by to 2 alebo 3 kusy toho isteho...

Predpokladam, ze to je zelezny plech. Jak silny? Mam pristup na masinu cca.
1.5x2.5m, ale frezovani do plechu je celkem pakarna. Taky jsem na tom
frezoval rackovy panely ;-) Kazdopadne se to musi dost mazat, takze jestli
na tom mas uz barvu (jako jsem mel ja) tak je to problem, to bych ti ji asi
poskodil. No, kdyz nesezenes jinou obet tak ti to zkusim udelat...
BTW: Nevypalil by to nekdo laserem?
S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz