Re: dálkové ovládání via Bluetooth

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Červenec 2 22:12:29 CEST 2006

Zdravím

tak to by bylo super - je fajn nemuset vařit úplně z vody,taky že dostupnost modulů by byla, a taky o tom něco víte :-)  Pokud to bude za nějakou přijatelnou cenu za pokus to stojí.

zatím dík

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Škurek
  To: 'HW-news'
  Sent: Sunday, July 02, 2006 9:37 PM
  Subject: RE: dálkové ovládání via Bluetooth

  Přesně tak, má to v sobě přímo několik profilů. Např. audio profil pro Handsfree nebo profil pro file transfer.

  Modul se dá přepnout do požadovaného profilu a naprogramovat. Já si s tím naposledy hrál na školení v Budapešti, kde jsme z toho simulovali audio HF do auta se zobrazováním čísla volajícího na displeji auta a přijímání SMS. Ale těch možností je samozřejmě daleko víc.

  Mám v Praze ten vývojový kit (1 pár) + desku na programování a nějaké vzorky samotných modulů. Upřednostnil bych na začátek tu zápůjčku, mezitím objednám víc desek na sklad a můžeme vám to prodat.  Cenu vám řeknu, až budu v pondělí v kanceláři.

  S pozdravem

  Pavel Škurek