Backup disku pod WinXP - problem 80042301

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Neděle Červenec 2 09:31:03 CEST 2006

Není to řešení Tvého problému, ale používám Cobain Backup http://www.cobian.se/ je to free, ve verzi 7.x a dá se to přepnout na
češtinu i slovenštinu, verzi 8 jsem ještě nezkoušel. Uděláš si Tasky(Úlohy) a pak to ve zvolený čas zálohuje na jiný disk, FTPčko,
pošle ti to výsledek zálohy na e-mail, také to umí šifrovat soubory Blowfish, DES atd. Je tam také několik možností jak zazálohovat,
přepsat vše/přírůstkově atd. na to, že je to free, tak je to dost dobrý i dost funkcí, ale je si nutno s tím pohrát. Jedinou
nevýhodu, kterou jsem u toho našel je, že pokud máš nějaký soubor otevřený/locklý, tak ho to nezazálohuje při on-line záloze, jak na
off-line zálohu, tak na to jsem dosud nepřišel.

B.