krabicky s frezovanim

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Červenec 1 22:29:44 CEST 2006

>draho. Myslim ze se vyrabi nejake standartizovane krabicky kde uz treba
>zakladni otvory jsou, to by bylo myslim financne nejvyhodnejsi.

Dal jsem nejaky prvni prehled krabicek a vhodnych displeju na
http://www.snailinstruments.com/cze/displays/boxfit.php

>Vyslednou cenu si predstavuji do 400kc / ks. Vcetne krabicky, frezovani
>ev. potisku.

To by bylo predrazeny. Za 400Kc v tom musi byt jeste hotovy plosnak a
naprogramovany procesor. :-)

>Drive mi tu nekdo radil CNC vysekavani, misto frezky. Ale to je problem
>nekoho sehnat na malovyrobu...

Vyrobci krabicek presne vedi, kolik bude stat takovahle vyroba a pritom
vysledek nic moc, triskovy obrabeni se na tom povrchu pozna. Tak proste
krabicka stoji tolik, aby se ji vyplatilo koupit hotovou ale ani o korunu mene.

>Idealni by byla koupe "hotove" a pripravene skrinky s otvorem pro LCD
>2x16 , nekolik LED , tlacitko, pojistka, vetraci otvory.
>Za posledni pulrok jsem oslovil nekolik dodavatelu a prozatim jejich
>nabidky nebyly vyhodne, ceny lezly skoro do tisicu.

No tak vida, dira na trhu! Kdo si prvni objedna formu na takovouhle
krabicku, naseka jich za par kacek tisice a vydela majlant.

J. Hanzal