krabicky s frezovanim

GT5 gt5@seznam.cz
Sobota Červenec 1 12:44:54 CEST 2006

Na domaci bastly to urcite staci, mam tak udelanou vetsinu VF elektroniky.
Ale paklize je potreba udelat neco jako prumyslovy vzor, tak by ona
krabicka mel byt vyrabeny produkt.
Mladsi kolegove co ted resi diplomku, jako prumyslove vzory,tak jiste by
se jim hodilo taky neco profi.

Zatim me bud napadlo reseni koupit v GME krabicky a nechat si je upravit
u nejake firmy co nabizi CNC. Krabicka levna, nicmene uprava vyjde hodne
draho. Myslim ze se vyrabi nejake standartizovane krabicky kde uz treba
zakladni otvory jsou, to by bylo myslim financne nejvyhodnejsi.

Vyslednou cenu si predstavuji do 400kc / ks. Vcetne krabicky, frezovani
ev. potisku.

Drive mi tu nekdo radil CNC vysekavani, misto frezky. Ale to je problem
nekoho sehnat na malovyrobu...

LP.

Domnivam se, ze pokud potrebujete jednu krabicku,
tak bud uz pri navrhu plosneho spoje si vybrat
(a hned koupit) krabicku ktera je k mani v xeftu
nebo si ji udelat z Cuprextitu - pokud bude
mit poradne zacistene rohy a striknete to matne
cernou barvou, bude mit celkem profesionalni vzhled.
Navic uz bude mit stineni.