Servis autoklimy - freony

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Sobota Červenec 1 10:26:00 CEST 2006

-----Původní zpráva-----
Od:	aze [mailto:azehw@volny.cz]
Odesláno:	so 1.7. 2006 10:04
Komu:	HW-news
Kopie:
Předmět:	Re: Servis autoklimy - freony

Hm, to mi pripada ponekud zvlastni. Puvodne pouzivane chlorovane chladivo
R12 ktere tam pravdepodobne mohlo puvodne byt, je u nas i jinde zakazane,
ale existuji prime ekologicke nahrady. Bezne jsou nejmene dve az tri, a
zvlaste odbornici v servisech by o tom snad meli vedet, ne? Co tam vlastne
mate dnes (pisete zbytek z plneni pred 4 roky)?
AZE

-----------------------

Cert vi. Plnil mi to jakysi silenec (nasel jsem ho tehdy ve zlatych strankach
jako specializovany servis klimatizaci). Prijel v luxusnim nablejskanem
medourovi, z kufru vytahl takove smesne ustroji s vyvevou a asi se tremi
ventily pritlucenymi na kusu prkna (a to doslova) a propojenymi trubickami,
pripojil k tomu 2kg bombu, uplne stejnou jako se pouziva na PropanButan,
pripojil ke klimose, vyvakuoval ji tou vyvevou, pak zavrel jeden ventil a
otevrel druhy a na hodinkach meril cas, jak dlouho tam plyn tece. Podle casu
pak odhadl objem media, ktere vyuctoval a zase odejel tim nalestenym
medourem.
(celkem jasne jsem pochopil, jak na toho medoura vydelal :-)))

Jakub Serych