Neznate protipozarni pruchodku ?

Petr Simek psimek@jcu.cz
Sobota Červenec 1 10:18:23 CEST 2006

On Sat, 1 Jul 2006, Dee Jay wrote:

> Tedy s tím tmelem  jsme to dělali taky -  je to fakt jak říkáte,razítka
> štítky atd... ale jednou jsem v kabelovém kanálu viděl takové pytlíky -
> řekněme 0,5-1kilo plněné nějakou hmotou - fakt vypadalo to jako když se
> staví protipovodnová hráz jenze v mensim - na tech pytlicich bylo napsano
> protipozarni ucpavka a vyrobce - toho uz nevim / pruchodka to sice není ale
> je to rozebiratelné. Podivam se po nejake fotce ale nevim nevim ...

Hmm to je zajimava informace. To znamena ze ten kanal prochazel nejakou
zdi kde byla dira pro cely profil kanalu a v te zdi byly ty kabely
zalozene do prurezu kanalu temi pytliky ? Pokud by to bylo schvalene jako
protipozarni tesneni, tak to je presne to co hledam. Pokud by jste nasel
nejake blizsi informace byl bych Vam zavazan.