Servis autoklimy - freony

aze azehw@volny.cz
Sobota Červenec 1 10:04:13 CEST 2006

Hm, to mi pripada ponekud zvlastni. Puvodne pouzivane chlorovane chladivo
R12 ktere tam pravdepodobne mohlo puvodne byt, je u nas i jinde zakazane,
ale existuji prime ekologicke nahrady. Bezne jsou nejmene dve az tri, a
zvlaste odbornici v servisech by o tom snad meli vedet, ne? Co tam vlastne
mate dnes (pisete zbytek z plneni pred 4 roky)?
AZE

----- Original Message -----
From: <Serych@panska.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, July 01, 2006 9:27 AM
Subject: OT: Servis autoklimy - freony

Dobry den,
omlouvam se za OT, ale uz jsem uplne zoufaly. Potreboval bych doplnit medium
do autoklimatizace do Espace z roku 1993 - to znamena jeste stare
neekologicke freonove medium. Ve vsech servisech klimatizaci, kde jsem se
ptal mi rekli, ze to nedelaji a nemuzu se dopatrat nikoho, kdo by to jeste
delal.

Prece takovych starsich aut s klimoskou musi jezdit hafo, takze
predpokladam,
ze to nekdo delat musi.

Nevite prosim o nejakem servisu (Praha a okoli)?

Diky moc

Jakub Serych

P.S. Klimosa je zcela vporadku a tesna, jeste je tam zbytek media z plneni
pred 4 roky, ale uz je ho tam prece jen malo a tak chladi jen zlehynka a v
parnech to nestaci.