Kondenzator VN

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Červenec 1 00:54:36 CEST 2006

 1.7.2006, 0:44:56

el. pevnost plastu byva cca 20-40kV/mm, polycarbonat 60-80kV/mm. Tyhle
hodnoty plati pro tenke folie cca0.05mm, pri vetsich tlouskach je
pevnost mensi vlivem nehomogenit mat.
Podle U a materialu musite dimenzovat silu izolace, potrebnou kapacitu
dosahnete asi jen pouzitim vice vrstev.
V klasickych konstrukcich Tt se uzivaly sklenene fotograficke desky
(3-5 ks) polepene staniolem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz