Predny panel - potrebujem poradit

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Leden 31 23:27:53 CET 2006

S visiem neumim, panely delam v CorelDraw, kdyz se tam nehraje na
tisiciny tak je to jednodussi nez treba v autocadu. Poslete ten
soubor, zkusim to sestavit z prvku ktere mam hotove a pouzivam je na
podobne ucely. Ale bude to v CDR nebo v necem co umi corel exportovat
(DXF tusim taky jde).

Ales Prochaska